Uppdatering.
Nu är vi hemma efter luciadirandet. Jag tyckte inte det var så bra att vara ute, dels så var vi bra mycket mer föräldrar än vanligt eftersom alla 3 avdelningarna hade slagit sig samman. Så jag hamnade rätt långt bak och när man skulle ta kort så gick inte det. Det var för mörkt ute och barnen var för långt borta, så vilken blixt jag än försökte med så blev bilderna endast mörka. Filmningen vet jag inte, man hör förhoppninsgvis att barnen sjunger men det blev rätt mörkt på den oxå. Det var flera föräldrar som inte lyckades ta bilder.

Sedan gick vi in och åt gröt och skinksmörgås, på lotteriet som är varje år lyckades vi vinna ett Schampoo och en ficklampa. Barnen fick varsin liten julklapp av fröknarna. =)

Alex slutar tidigt, så skönt...hoppas han kommer hem snart. Han skulle göra klar någon kampanj först bara.
Nu ska jag fortsätta med lite "To Do´s" här.


Publicerad: klockan 17:41:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0