Upside down, i still be around.
Idag har jag haft ångest...så skulle man kunna sammanfatta hela min dag. Men det vore inte så roligt att läsa om. Var på möte idag med jobbet och några andra inblandade, mår inte så bra just nu i dessa dagar vilket gör att jag gråter otroligt lätt och mycket. Så även på mötet idag, fick inte fram många ord. Jag vill bara att det ska ge med sig så man får må bra igen.

Har haft en superlugn dag hemma för övrigt med familjen, Alex har tagit hand om mig, lagat mat och tagit hand om barnen så jag fick sova en stund och ovanpå det så drog han iväg på affären och inhandlade lite choklad åt mig. Jag har tur som har honom. =)

Målade Tindras tå och fingernaglar förut, första gången hon fick nagellack på fingrarna och hon var överlycklig! Jag har bildbevis som ni bara måste få se, hon ser helt tossig ut! Jag och Alex fick oss ett gott skratt åt denna bild. ;-)

Annars har Mattias varit förbi här en stund ikväll, jag lämnade dom två åt UFC nere i vardagsrummet och drog mig upp till sovrummet och kikade på lite tv istället. =)

Nu kommer bildbeviset...håll i er....





Publicerad: klockan 22:16:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:37:27.
Postat av: sara
hahahaha!!

gud va rolig bild!! :-D
Postad: klockan 19:49:28.
Postat av: Marie
Hej gumman! Är inge roligt att du mår dåligt =(

Hoppas dom sa något vettigt på mötet för en gångs skull.

Puss
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0