Nöjda
och mätta och glada ligger mina underbara barn och försöker somna i sina sängar nu. Dom är så trötta men kämpar för att hålla sig vakna. Jag gissar på att dom klarar det max en kvart till. ;-)

Imorgon är det jobb igen. Jag var så glad igår och idag, lyckades nämligen med en kundbeställning åt en kund som blev OTROLIGT nöjd och framförallt GLAD! Känns så roligt när man lyckas göra dom glada. Han var så tacksam över all energi jag la ned. Så lite så... =) Igår kom dessutom brandmyndigheten in och kollade hos oss, dom verkade tycka att vi gjort ett bra jobb för ett par minuter senare var dom tillbaka med en stor smörgåstårta! *mums* Ibland har man tur. ;-) 

Nix nu ska jag gå och se vad det är för skräp på tv:n och invänta min karl.... =)

Pssstttt.....schhhh...nu sover barnen. =)  


                          image28
 

Publicerad: klockan 20:05:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0