Puh och pust!
Idag har jag slitit hårt. Lagret har varit i ett enda kaos på jobbet, kartonger med grejjor överallt! Ingen som har koll på vad som är inlevererat och inte. Så där har jag hållit till nästan hela dagen lång. Packat upp, kollat leveranser, prismärkt, larmat osv för att K ska kunna få ut det i butik. Och i slutet av dagen såg det mycket bättre ut. Två sista timmarna ägnades endast åt att sälja. Och det går juh jättebra. Måste prata med chefen imorgon för det är meningen att jag ska ta över H:s arbetsuppgifter men ingen har berättat utförligt vad det innebär. Vilket gör det himla svårt. Men imorgon ska jag förhoppningsvis få lite bättre koll. =)

Har inte hunnit med så mycket ikväll, jobbade till stängning. Såg på "du är vad du äter" och visst är det väl rätt inspirerande att se?! Får se om man lyckas ta tag i det där..skulle behövas lite mer regelbundna måltider och lite mindre onyttigt.

Nepp nu ska jag göra mig klar för kvällen och snart gå och sova så man är pigg imorgon! Är så himla förkyld, inge skojj! :-/ 

På återseende.... 

image29





 

Publicerad: klockan 21:21:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:50:51.
Postat av: Johanna
Halloj!

Hur mås det hos er med förkylning och allt? Var det magsjuka på lillgrabben?
Thea hade magsjuka en dag hon, efter det har hon varit slö och hängig.. Men dags för dagis imorron i några timmar :)

Händer nåt skoj i helgen då?
Det är jobb som gäller för både mig och Marcus hela helgen, ledig måndag iaf...

Håller med dig om att det är bättre att ut och promenixa än att stå inne med en cross trainer :P
Men vet inte hur många gånger jag coh Marcus har sagt att vi ska ta oss i kragen och komma ut på promenader.. Blir verkligen aldrig av! haha
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0