Shoppat och strosat...
runt i alla möjliga affärer har jag gjort idag, med trevligt sällskap såklart! Tack M för trippen! =)

Inhandlade ett nytt duschdraperi och nääääästan en jacka....ska suga lite till på den så får vi se framöver!

Annars har det varit jobb, skulle vara ledig imorgon men så är det en kille på jobbet som inte kan komma, så jag får vackert jobba imorgon oxå. Ska väl inte vara problem när man har typ världens underbaraste tjej på jobbet att jobba med. =) Härligt att du är tillbaka vännen! 

Nix nu ska jag gå in till stumpan och se om hon somnar om,.....
Kram!  

Publicerad: klockan 21:47:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:32:53.
Postat av: Anonym
Visst är han! :P

Har också varit och strosat i affärer idag, blev en hel del inköp! Birsta är ett bra tidsfördriv :)

Hoppas du och barnen klarar er från att bli sjuka nu då!

Händer nåt skoj till helgen då?
Marcus har semester han och vi har faktiskt fått varit friska allihopa :) *kors i taket!*

Tackar, pluggar teori för fullt så det borde gå bra tycker jag..
Postad: klockan 15:40:05.
Postat av: Johanna
Tackar! Näe ska vara nöjd med mitt resultat :)

Här är vi också friska och krya! Blir väl nåt nu när man börjar jobba igen på måndag...
Lugnt hos oss också i helgen.. Marcus var ut en sväng igår å så jobbar han hela helgen, men ikväll blire hemmagjord pizza, chips och dipp!
Haha en riktig nyttig kväll :P
Postad: klockan 22:25:37.
Postat av: Johanna
Haha sover hur bra som helst även när jag dricker mycket kaffe :P

Ja, äntligen har vi hittar en bra sovtid för stumpan! Har varit hopplöst länge..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0