Söt, sötare, sötast...
Nu somnade min lilla tös.
- Go natt mamma, sov dott! Och sekunderna senare har hon slutit ögonen och sover. Underbara lillagumma! 
Storprinsen våran är med sin pappa och lämnar tillbaka släpet. Vi har köpt en ny säng. En vit jättefin säng, får se om gubben blir lika nöjd?! Han är skeptisk till att den är vit. Men jag tror han kommer gilla den när den är ihopbyggd. Vi ska renovera vårt sovrum när vi är klara med trappen, så nu har vi köpt sängen vi ska ha. Sen är det bara nya garderober som ska inhandlas. 

Apropå trappen så går det riktigt bra, den är snaaart helt grundmålad. Så det blir nog 2 lager färg ovanpå det grundade och sen mörkbetsade trappsteg. Blir nog riktigt bra tror jag. =) 

Idag har det varit en riktig slappardag...jag jobbade 6 dagar i rad denna vecka och så var man ledig idag, imorgon blir det jobb igen. Känner mig hyffsat trött och sliten. Men men, man får bita ihop till på torsdag då man får en xtra dag ledigt. =) På tisdag ska jag iväg till Kramfors och då drar jag med mig M upp. Jag lovar vännen du kommer tycka det är skojj! ;-)  Funderar på att kika förbi och kolla på kissarna oxå, om jag hinner. Vi ska juh skaffa 2 små kissemissar, eller förmodligen, det är nästan klart. 

Förra veckan köpte vi ny TV. En 50" plasma blev det, dyr var den oxå. =)

Nepp nu ska jag gå och måla och plocka lite igen så vi blir klara och hinner mysa lite ikväll! 
Ha det gott! 

image24

  

Publicerad: klockan 19:29:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:39:30.
Postat av: Johanna
Kul att du skriver igen, har varit in några gånger å kikat :)

Visst är det härligt med ryggkillning! haha det bästa jag vet!

VVad har ni köpt för vit ikea-säng? Samma som oss kanske, Hemnes? Köpte den innan nyår..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0