Var ett tag sen man skrev..
..men jag har legat på sjukhuset mellan tisdag och torsdag denna vecka. Magen som är knäpp, as always. Alex skulle ha inventering på jobbet och fick inte ha mobilen på. Så då passar jag såklart på att bli riktigt dålig. Jag hade så ont att jag kräktes. Lyckas iaf få tag på Alex och vi for upp, barnen var hos min pappa. Då var man inte pigg. Blodtrycket var fruktansvärt lågt och Alex berättade efteråt att sköterskorna hade viskat och bestämde sig för att genast sätta dropp. Jag frös och var halvt om halvt medveten om allt. Huttrade som aldrig förr och hade inte ens feber, dom la på mig 2 täcken och jag fortsatte frysa iaf. Men så småningom, när droppet började verka och så så återgick blodtryck och värme till mig. Sedan återstod undersökning på undersökning, dom vet ännu inte riktigt vad som hände. Det dom sa är att jag får komma tillbaka om det kommer igen, blindtarmen eller gallan trodde dom.
Jag är så glad att vara hemma igen...skönt!!

Idag har jag suttit och ringt mest hela dagen, har en massa saker vi måste fixa. Så nu ska jag och barnen försöka få i oss något att äta, sen blir det en tripp till Ica. Skönt att komma ut en sväng i solen. =)

Ses......

Publicerad: klockan 16:00:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:57:58.
Postat av: Johanna
Men gud, hur mår du nu då? Låter otäckt det där!
Hoppas att det "bara" är blindtarmen...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0