Work work...
...!! Idag har jag jobbat hela långa dagen. Är trött och slut och slut och trött. Men vad gör väl det när man biter ihop?! ;-) 

Jag har inte så mycket intressant att skriva om idag. Tjatar på maken att han ska åka hem och strunta i jobbet då han har feber och är likblek i ansiktet. Tänk om han kunde lyssna till det nån gång när han är sjuk?? 

Sov i vår nya säng inatt....oj oj oj vad skönt det var! Ville inte kliva upp imorse...vaknade och upptäckte att vi hade legat och hållit om varandra hela natten..jättemysigt!! Skulle vara mysigt med en barnfri morgon och bara sova och mysa i sängen hela dagen. Tror vi får ta en sån nåt framöver. =) 

Renoveringen går oxå framåt, vill bara bli klar med trappen så vi får fortsätta med sovrummet nu. Nån som har tips på några snygga garderober? Helst INTE djupa, vi har jättedjupa nu, inge skojj alls. Dom tar såå mycket plats! Fula är dom oxå. I trappen ser det riktigt bra ut, det kommer bli tokbra det där! 

Nä nu tror jag att jag går och lägger mig på sängen och kollar på tvn tills karln kommer hem.... 

Kram! 

image26 

Publicerad: klockan 19:46:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0