Fika...
Jag blev mutad på jobbet idag...verkligen mutad. Det stod lådor på lagret som väntat i veckor på att bli uppackade. VECKOR! Många lådor framförallt. Så kommer M (ägarn) fram och säger att om jag packar upp dom idag så skulle han bli jätteglad plus att vi skulle få fika på eftermiddagen. Och ni kan juh gissa hur enormt god fika det blev efter en dags hårt arbete!? *suger på sötman* Det var oxå en av dom roligaste fikastunder jag haft på jobbet. Vad jag har skrattat idag! *kramp i magen än*

Det jobbiga, det negativa är att åka ifrån jobbet kl 17 och hämta sina 2 underbara barn som är så trötta att dom snarare har förvandlats till två bråkiga brottare som skriker om vartannat. Åt varandra. Åt mig. Åt leksakerna som inte gör som dom vill. Lagar ihop lite mat i all hast och försöker stanna klockan, vilket aldrig lyckas. Slår på Bolli och äntligen börjar nervarvningen, tills dom inser att dom ska sova, då kommer nästa rond som varar i ca 10 minuter, alltså tills man fått dom i säng. Sedan ligger dom där, båda två, sovandes, vackrast i världen och allt jobbigt som varat dom senaste 2 timmarna är som bortblåst! Är inte mina barn dom vackraste i hela världen...?

 Jo faktiskt, det är dom! 

Sov sött älsklingar!


image20


Publicerad: klockan 21:41:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0