Ibland så undrar jag...
...vad har jag nu gett barnen för dåligt att äta...?! Dom bråkar och skriker idag! Jeje...lär väl gå över när dom är mätta i magen och dom sitter och äter lördagsgodis och myser med oss. ;-)

Alex jobbar, jag har försökt underhålla barnen samtidigt som jag försöker fortsätta med renoveringen av trappan. Vill få bort limmet så vi kan slipa och börja måla någon gång. Limmet å sin sida vill inte bort...jag har till och med skrapat sönder ett finger i all skrapandet. Blödde...blödde mycket! Men nu har jag fått lite plåster på såren så snart är man nog där och skrapar igen. 4 trappsteg har jag lyckats fixa...9 steg kvar. Måste och vill hinna klart innan helgen är slut annars får vi oss nog en jobbig vecka med jobb och trappslit. Målet var att vara klara till nästa helg, kanske får skjuta lite grann på det men jag tycker nog att vi åtminstone ska ha hunnit måla den.

Nästa helg blir det festligheter här hemma. Jag fyller 25 den sista Januari så vi passar på att ha fest när Alex är ledig. Det kommer nog bli jätteskojj...får se hur många vi blir.

Nu ska vi äta lite Pizza...Gottigt!! Sen blir det en massa mys!

See ya! Psstt....håller på att göra om bloggen lite... ;-)

Publicerad: klockan 17:56:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:31:04.
Postat av: Medea
Fler som äter pizza idag! :) BF är satt till 21/3, så vi får väl se om bebis behagar titta ut i tid eller om det kanske blir en april-bebis till och med... ;) Tack för titten!
Postad: klockan 22:32:26.
Postat av: Susan
Oooo...gottigt med pizza=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0