Jobb och snö och främmande..
..så har dagen sett ut hos oss typ. =)

Jag jobbade 11-16 och som vanligt är det alltid lika kul. Jobbade med Syskonen H och då kan det juh aldrig bli tråkigt. Fick en släng av gå-ut-på-krogen sjukan oxå men kom snart på fötter igen när jag insåg att svärfar och Ingrid skulle komma på middag. Tyvärr, vi får ta det en annan dag!! =)

Imorgon ska vi iväg hela dagen tror jag. Vi ska iväg på lite byggvaruhus och kika efter stepkit och färg till trappan, det var på tiden, jag vet. Sen blir det barnens hus för att byta en födelsedagspresent som Adrian fått. Och efter det  ska vi iväg och bada hela familjen,känns som om det var en evighet vi gjorde något allihopa. =) 

Idag fyller min lillebror 17 år...! Han är inte så liten längre.. GRATTIS brorsan!! =) Ska dit i veckan och fira honom lite. =) På onsdag blir det främmande, skulle jag tro. Adrian blir 4 år och så det blir lite kalas. =) 

Nu ska jag gå och hoppa på min underbara make!! 
Kram!





 

Publicerad: klockan 21:27:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:31:58.
Postat av: Johanna
Säkert rea där fortfarande :)
Dom har ju så fina och bra sängkläder där också men det blev jag för snål för att köpa, trots att det var mer än halva priset på dom :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0