Måndag hela veckan..?
Blir nog en seg vecka denna som kommer nu..jag har fortfarande inte fått komma till någon läkare, vårdcentralen är juh helt omöjlig att komma fram till, ringde hela morgonen imorse! Klockan 10 när vi öppnade hade jag fortfarande inte kommit fram, det är så många som ringer att man inte ens får stå i kö! Irriterande!!! Sen blev det juh mest jobb, så då hann jag inte ringa någe mer, men även om jag gjort det så skulle tiderna redan ha tagit slut. Har så j*kla ont i halsen, det vill liksom inte ge med sig. 

I helgen bestämde vi sent på lördagseftermiddagen att vi trots allt skulle åka upp och lämna barnen hos Alex mamma för lite avlastning och sedan åka till H-sand på födelsedagsfest. Och där hade vi riktigt skojj, klockan 4 på morgonen låg jag, M & P på golvet och höll på att skratta oss halvt fördärvade, orsaken? Min Make...han är nog den underbaraste som finns och roligaste med en liten sting av pinsamhet! ;-) (love u gubben) Kan nog inte säga mycket mer här. =) Vi hade en rolig kväll, så tack H-sandsborna!! Och Grattis igen MARIE!
På söndagen blev det slödag och vi satt mest och snackade och slötittade på tv:n, sedan blev det PIZZA! Var nog den roligaste gången jag ätit Pizza, jag och Marie höll på att skratta ihjäl oss när Alex fick sin Pizza. Men efter det drog vi hemåt Sundsvall igen, trötta men glada. Väl hemma röjjde vi undan lite lätt, tände ljus, drog fram en massa snask och slog på Tv:n för att se Jamie Oliwer, fasiken, han måste nog vara världens bästa kock!! Sedan slog vi på en film "Hot Fuzz"..så härlig kväll!!

Idag hämtade Alex hem barnen medans jag jobbade.

Nu ska jag se om jag får dom två små änglarna här att somna, Tindra står i dörröppningen till sitt rum för 20 gången ikväll...underbara gulliga barn, dags att sova!

Kramen!


                                 image8


Publicerad: klockan 20:57:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:20:02.
Postat av: Marie
Ja, just det jag. Tänk att jag hade glömt det. Men jag fick mej ett härligt skratt igen när jag läste det. Vilken sjuk natt/pizza ;P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0