Solig och härlig vinterdag!
Idag har jag vädret till trots inte gjort så mycket som jag skulle velat. Jag har däremot rensat allas garderober utom min egen som jag inte hunnit med. Vilken hög med kläder det blev som inte används!! *gulp* Sen viker jag tvätt och plockar. Har inte hunnit med trappen nånting idag, ska sätta mig en stund sen. Skulle juh behövt få bort limmet från alla steg idag så vi kunde börja slipa.

Sitter emellanåt här vid datan och letar kläder...jag behöver kläder. Mest av alla i familjen så behöver jag kläder. Hur kommer det sig? Kan det bero på att jag alltid hittar kläder åt dom andra om jag går i affärer, mig själv är det svårare med. Inget sitter som det ska...sitter det bra på ett ställe så sitter det på knas någon annanstans. Nej tänk om man hade en personal shopper, vad enkelt livet vore då! *drömmer* Och vad maken skulle bli glad om jag hade det, han kan gå med mig på hur många affärer som helst, det stör honom inte. Det är när vi går till bilen efter timmar av shoppande och inte bär en enda påse, det är då det stör honom. Gullig? Ja rätt så... ;-)

Nu ska jag ringa Alex och be honom springa på affären....lyckliga han va?? ;-)

Seees....

image18

jaa den ser liiiite läskig ut...! =)

Publicerad: klockan 17:07:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:30:41.
Postat av: Louise
Du verkar i varje fall ha haft en mer produktiv dag än jag...;P
Haha, vilken sjuk bild! XD
Postad: klockan 12:16:57.
Postat av: Susan
Haha...det där känns igen. Man köper till barnen och mannen alltid och aldrig till sig själv.Helt knas;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0