Bollibompa..
sitter vi här och kikar på nu, jag och barnen, myser för fulla muggar gör vi. Synd att Alex jobbar bara, saknar honom..
Var iväg förut och hämtade antibiotikakuren för handen, 3 piller om dagen. Så nu går både jag och kissen på medicin. Så gullig tjej på apoteket, hon kände igen mig från igår när jag var in och sökte nåt att ha på såret tills jag åkt in på sjukan, så hon kom fram och frågade hur det gått för mig. =) Sedan har jag ÄNTLIGEN tagit itu med att ta nytt foto till mitt nya körkort, så nu ska jag skicka in dom papperen.

Sedan blev det lite vätskeersättning oxå på apoteket, alltid bra att ha. Åkte in på Birsta City med siktet inställt på lite nya kläder, gick juh inge vidare. 2 kjolar och 2 tröjor till Tindra och 2 T-shirts, 1 par jeans och en skjorta åt Adrian, ett linne åt mig och ett par trekvartsmysbyxor till mig. Sedan var det dags att åka och hämta hem kidzen igen. Så det blev just inga kläder åt mig iaf. =)

Massor att göra innan vi far oxå...så jag börjar känna mig lite stressad. Dags att ge barnen lite kvällsfika innan det är dags för dom att sova, ikväll tänkte jag att dom skulle komma i säng i tid.

Love.



Publicerad: klockan 18:38:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0