Första riktiga kalaset!
Adrian är nu bjuden på sitt första riktiga kalas! Han har juh varit på kalas förr, men nu är det en av hans bästa kompisar på dagis som fyller år och idag damp det ner ett inbjudningskort. Ni kan juh gissa hur glad denna pojk är!!! Han pratar om kalaset hela tiden, så förväntansfull...Jag måste ha med mig paket mamma, Vi ska jag gå på kalas, Hur lång tid är det tills det är kalas?! Ja alla dessa frågor... Jag gissar på att pojken kommer att ha så skojj!! 

Vi måste försöka komma iväg och handla presenter oxå. =)



Publicerad: klockan 14:35:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:56:48.
Postat av: Jannice
Vad roligt för han! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0