God Morgon!
Igår kväll kan jag lova att jag slocknade fort. ;-) Jag bakade kladdkaka med vit choklad som topping och en sockerkaka. Sedan åt jag och maken en bit kladdkaka med lite grädde och jordgubbar. *mums* =) Alex var helt galen i det, han sa att det var det godaste han nånsin ätit..!! =) Vi skulle se en film igår men det blev aldrig av, barnen var vaken för länge och när vi väl kom i säng var vi rätt trött och slut båda två.

Blir förhoppningsvis en film ikväll istället! Söker efter en bil oxå...det går inte så bra, har inte hittat nåt intressant, jo EN. Men den var såld när jag ringde på annonsen. =/

Hoppas  ni får en fin dag!

Publicerad: klockan 11:05:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0