Har precis pratat med
infektionskliniken här i Sundsvall om vaccinationer. Så nu ska det ringas till vårdcentral på måndag för vaccinationstider. =)

Fick juh håret klippt i tisdags kväll oxå, söta Helena kom hit och klippte mig lite, så nu är man blond och nyklippt. Nästa gång ber jag nog henne om hjälp med blekning och slingor. ;-) Nu är jag iaf rätt nöjd över resultatet. Nice att vara blond igen.

Fick ett trevligt telefonsamtal igår oxå, det var Kicki som ringde, hon har semester nu så ni kan juh bara ana hur mycket vi har att snacka om just nu. =) Kul att höra från dig gumman!!

Sedan var jag in på hemtex, efter att jag varit och gjort naglarna och Marie jobbade. Det var länge sen sist.. Men om en månad sticker vi gumman! =)

Nepp, som sagt, dags att laga middag, det blir nog pannkaka gjorde på dinkelmjöl.
Love.



Publicerad: klockan 16:22:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:44:43.
Postat av: Johanna
Vi har det toppen! Verkligen njuter av sommaren nu!



Härligt att ha fixat naglarna å håret :) Skulle behöva en omgång jag också!



Jaså, vilken är det då? Var det på gymnasiet dom gick tillsammans?
Postad: klockan 19:30:02.
Postat av: Johanna
Jaha, han!



Jaså är du sjuk du din stackare? :( Å i den här värmen dessutom!

Vi håller på att avlida, supervarmt här hemma.. Blir en kalldusch och sedan ett lakan i soffan.. Vägrar kläder idag! haha

Hoppas du kryar på dig snart så du kan bada du å..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0