Ledigt idag.
Idag har jag ledigt ...så otroligt skönt!! Ska passa på att njuta så gott man kan.

Jobbade igår, inte alls kul. Fy va jobbigt! Handen värkte och det var bara att bita ihop och jobba, som tur var kunde jag byta med Erik så jag slapp jobba till 19. Så klockan 17 då jag slutade drog jag upp till sjukhuset. Där var det mindre roliga nyheter såklart, handen är infekterad, mycket infekterad. Skulle ha lyssnat på min första känsla och åkt upp på en gång när det hänt. Men man tycker det är djupt men ändå inte, och jag fick frågan gång på gång varför jag inte kom upp när det hände för då hade dom sytt ihop det. Man kan inte sy om det gått mer än 6 timmar. Så nu fick jag linda om handen och antibiotika på det. Så får vi se om det läker av sig självt?! La om det nu och fick dra lös en bit som fastnat i såret, aj aj aj! Är huvudet dumt får kroppen lida... ;-)

Efter sjukhusbesöket igår kväll var jag iväg till Pappa, som hade barnen hos sig, fick mat serverat och satt och pratade med dom en stund. Dom hämtade barnen för ett tag sen och då hade fröknarna berättat att barnen springer i vattenspridaren och badar så ville dom vara snälla och ge dom skum, dom hade tagit DISKMEDEL?????? Vad är det för fel på det dagiset egentligen? Gillar inte det stället, det har hänt en massa andra småincidenter och Adrian vill inte ens vara där. Längtar tills vårt vanliga dagis öppnar igen.

Dags att lägga på lite smink, dress up och invänta maken innan jag ska iväg och göra en massa ärenden.
Ses senare.
Love



Publicerad: klockan 11:48:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0