Ooops...
Vi somnade visst ifrån filmen igår. Lär väl försöka oss på den ikväll igen kanske! =)

Imorse klev jag upp 7.00 och det gck segt kan jag säga. Jag fick riktigt släpa mig in i duschen. Men när jag väl duschat gick det bra, barnen skulle gå på dagis men Alex fick vara hemma med dom för Tindras ögon är fortfarande inte riktigt bra. Ögoninflammation. Ringde imorse vårdcentralen och fick veta att dom har semesterstängt men en annan vårdcentral drygt tre mil härifrån var öppen. Jippi. Ringer den andra vårdcentralen och dit fick vi inte komma, inte med nåt av barnen. Det fanns inte en tid kvar, vänta tills på måndag och ring igen...GAAHH!!! Kan man bli mer less?!

Gick relativt bra på jobbet, tog lunch med Kicki idag, det blev Charm och en sallad. Men jag har varit trött på jobbet idag oxå och det märks att medicinens biverkningar sitter i än. Jag hoppas det ger med sig snart.

Efter jobbet fick vi låna pappas bil. Vi lämnade barnen hos pappa och sedan for vi iväg och kikade på bil(ar). Vi hittade faktiskt en liten pärla, vilket vi inte trott att vi skulle göra. Så nu är vi nyblivna ägare av en Ford. Så nu ikväll har vi varit ute och kört den lite och det känns jättebra. =)

See Ya.....

Publicerad: klockan 21:14:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0