Urk för att jobba i värmen...
Det är fruktansvärt varmt att jobba i denna värme, sjukt varmt. Idag har vi dessutom slitit på rätt bra med en hel del olika saker som skulle ordnas inför storREAN.... Jag tog itu med att städa "Skeppet", ett av våra tre lager. Där var det stökigt! Men när man går hem känner man sig nöjd över det man hann med att fixa.

Jag och barnen for iväg och köpte glass efte jobb och dagis, middagen blev enkel idag. Så efter maten åt vi en glass till innan barnen duschades, klipptes naglar och borstade tänderna. Nu ligger dom i sängen, hoppas dom somnar snart, jag hade två riktigt trötta älsklingar med mig hem idag!

Love.



Publicerad: klockan 18:38:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0