Finally...
Äntligen kommer jag in på bloggen igen. Har inte kunnat logga in på en halv evighet men nu äntligen..nu kan jag skriva igen.

Helgen var härlig..lugn fredag hemma med familjen. På lördag åkte vi på dop för lille Wilmer och efter dopet for jag med Marie hem. Jannice, Marie och jag drack vin och pratade massor, hade hur trevligt som helst! =) Härligt med en tjejkväll. Söndag spenderades hemma med sällskap av Marie, gjorde naglar på henne. Vi satt i solen och pratade och umgicks med mina små kultingar. ;-) Härligt!

Tindra fick feber i söndags så jag var hemma både igår och i måndags. Idag har jag jobbat. Men så igår kväll fick Adrian feber, så vi får se om mamma ska vara hemma imorgon. Alex var hemma idag. =) Satt uppe på akuten igår kväll då Adrian fick ont i magen och feber, dom var rädd för att det var hans blindtarm som spökade..det var det inte...tack och lov! Så klockan 23.30 ca var vi hemma igen, trötta...

Nu ska jag laga lite mat..

Publicerad: klockan 16:37:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0