Härlig kväll...
ikväll hade vi en mysig stund i våran säng efter badet. Alex jobbar tyvärr så han missade all syskonkärlek! Men jag har bildbevis på kameran...Vilka härliga barn vi har! *älskar*

Mitt i allt mys och alla skratt störs vi av ljudet av en katt som skriker Hjärtskärande....jag blev så rädd..funderade på om det kommit in en hund eller nåt i vårat hem?! Har aldrig hört en katt skrika sådär...fy så otäckt..kommer ner och där ligger min lilla gumma och har fastnat med tassen i elementet...hon fräste och klöste och var helt vild. Försökte hjälpa henne men hon högg en klo i mig i ren panik..så lyckas hon på nåt sätt komma lös själv. Men hon haltar nu..ska försöka kika sen och se om det blir bättre. Stackars liten! 

Här kommer lite mysbilder iaf... =) 

 image129


     


image132

Publicerad: klockan 19:55:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:00:02.
Postat av: Marie
Hjälp vad lika dom var er på översta bilden =P
Postad: klockan 00:40:01.
Postat av: Mamsen
Åhhhhhhhhhhhhhh vilka gosseungar. Vad lik Tindra är dig o sin moster Sandra. Jag ska försöka leta fram nå kort på dig när du var liten o skicka så får du se. Pussa på dom från mig :O)
Postad: klockan 07:40:25.
Postat av: Jannice
Gud va mysigt dom såg ut att ha det! =) Finns inget bättre än syskonkärlek tror jag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0