Trots att tröttheten
tagit över min kropp så är dagen bättre än gårdagen. Idag är jag piggare, vaknade tidigare än igår och ändå alldeles för sent. =) Jag har orkat med lite grann idag oxå, tvättat och startat diskmaskinen och städat hela nedervåningen... Kommer att få hem en riktigt glad Make idag med andra ord! Han älskar när det är städat..and so do i! ;-) Nu har jag precis duschat och ska snart åka på affären och handla mat, om jag orkar såklart?! =)

Barnen är hos farmor så dom slipper sin trötta mamma några dagar. Då hinner även vi vila upp oss sisådär...! Så när barnen kommer hem igen kommer vi vara glada, pigga och starka inför nya utmaningar av dom små. I hope! ;-)

Julian åkte iväg till Birsta och skulle kika runt där och jag tänkte ta itu med håret nu. Marie skulle komma förbi efter jobbet, hon slutar rätt snart. Dags att göra sig iordning.

Ha en toppenmysig dag!! Kramar

Publicerad: klockan 15:51:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0