Bloggen
har inte varit så rolig med mig i helgen därav mina dåliga uppdateringar...!! =)

Igår var vi och hämtade två nya familjemedlemmar. Det blev två små kissar och dom är inte döpta ännu (dåligt.. jag vet) =P  Världens mysigaste kissar.

Idag har vi inte gjort många knop heller, var iväg och gjorde ett tappert försök till mathandling...barnen ledsnade när vi lyckats fått ihop till en påse med grejjor, då har man nästan inte ens kommit till maten. Så vi gav upp och åkte hem istället, hellre det än att dom skulle sura ur totalt på mig. ;-)

Nepp nu är det dags för lite träning innan sovdags... !!

Imorgon ska några av oss på jobbet på clinics på Södra berget...det blir nog super! Frukost får vi oxå...*mums* ;-)

Pussen!



Lite bilder på småkissarna och mina två älsklingar!!

Publicerad: klockan 21:18:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0