Dagen har gått superfort!
Jag hann knappt blinka så var klockan 17 och det var dags att gå hem. Så skönt! Har haft massor att göra hela dagen..är det inte underbart när det är så? Då har man inte tråkigt iaf. Mycket folk har det varit idag oxå. Superkul! Jobbade med K idag och vi bestämde oss att vi skulle springa vårruset..?! Shit...måste nog träna inför det ( om vi ska vinna..hahaha ;-))  och köpa bättre skor, det senaste är ett måste! =) Sedan kom vi oxå på att vi ska ut med jobbet på lördag så nu hoppas vi alla är med på det och ingen bangar.. ;-)

Stressade hela vägen hem idag, jobbigt. Kom prick 17.30 till dagis, stress stress stress....osså iväg hem och göra mat. Det är inge kul alls när det blir så här bråttom på kvällen. Men vad gör man?? =/

Idag kom äntligen min lovely M hem igen...!!! Saknat dig gumman! Och imorrn ska vi iväg på seans, vi ska se Terry Evans. Det blir jag, maken, svärmor, P & M...ska bli jätteskojj. *längtas* =)


Nu ni, ska jag försöka slappa lite innan det är dags att krypa ner i sängen...hann inte med min ompysslingskväll igår så vi får se om man kanske orkar ta den ikväll...?! Trött som tusan ikväll... =P

image46

Måste lägga in bilden för hon ser så rolig ut... Testar Adrians nya fotbollsgrejjor och hans nya cykelhjälm.. =)

Publicerad: klockan 21:28:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0