Fönstershopping..

har vi sysslat med idag iaf! Vi gick runt på MM och kikade, Birsta City och Mio. På MM hämtade vi upp karln och åkte iväg och lunchade, det blev hamburgare, jag var inte alls nå sugen men dom var 2 emot 1, syskonkärlek kallas det visst? ;-) När vi släppt av Alex for jag, Julian, Adde och Tindra ner på Birsta City, efter ett snabbt stopp på jobbet för att shoppa solglasögon åt min son. Tänkte först handla en massa saker på Birsta men sedan ångrade jag mig, min dotter fyller 2 år på Fredag och jag kan juh inte köpa alla paket så hon ser dom. ;-) Så det får bli senare i veckan. Därför blev det bara fönstershopping idag. Vi kom hem strax efter 16.00 och då satte vi igång och städa. Min svåger är för söt han...världens bästa hjälp, han dammsög och torkade av inne i vardagsrummet (jag tvingade honom inte...lovar) =P Och jag tog tag i köket så när maken dök upp blev han nog rätt glad över att vårt hem inte såg ut som ett enda kaos längre. Sedan rörde vi ihop pannkisar med grädde och sylt, Addes beslut.



Barnen somnade fort och gott ikväll...dom var rätt trött och slut efter denna shoppingdag. =)

Nu ska jag gå ner och göra iordning våran lunch till imorgon, det blir kycklingsallad! *mums* Sedan blir det ett träningspass och lite ompysslande av mig själv för mig själv. =) Ett långt hett bad vore inte helt tokigt.. Kvällen hoppas jag avslutas med en film, vi får se om det blir så.

I

morgon är det jobb och dagis igen..skönt! Jobbar med underbara K så jag tror dagen kommer bli kanon. Blir juh förmodligen anställd snart oxå..1 April om allt är klart till dess..Weeiiii... Då kommer jag dessutom få en bättre beskrivning på vad som blir mitt ansvarsområde, som det lät sist jag pratade med chefen blir det mycket administrativt arbete iaf. Spännande!!



Dags att ta itu med sysslorna... Puss!!


 Försökte lägga upp en bild men det funkade inte..... =/



Publicerad: klockan 21:36:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0