Gammal musik!
Love it!!! Tänk vilka minnen man får...

Cindy Lauper - True Colours
Guns N Roses - November Rain
O.s.v...

Har lyssnat på dom ett par ggr i mitt liv... =P Och nu sitter man här och lyssnar på oldies och blir sentimental...tänk vad allt var enkelt när man var liten..egentligen, om man bortser från några större missar. Livet är aldrig en dans på rosor! Det är juh något man får lära sig iaf.

Vänner kommer och går, dom flesta går...dom som vet mitt innersta, dom ger upp. Är jag för trasig för att lagas?? Jag vägrar tro det själv..jag vägrar ge upp mig själv! Jag ska gå ur det här som en vinnare..jag måste, jag har nämligen inget val. Jag måste fortsätta kämpa..slutar jag är jag död.. 

I detta inlägg lämnar jag en del av mitt mörka förflutna bakom mig...
Så here it goes 
-  Bye Panikångest
-  Bye Skitiga & Dåliga barndom
-  Bye Alla negativa känslor och tankar

Nu har jag kommit långt, jag känner mig som mig själv allt oftare... LYCKLIG & TILLFREDS... här vill jag stanna!!
 
Så här och nu släpper jag det mesta av min tunga ryggsäck...
 -  GONE -

image41


Publicerad: klockan 21:39:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:52:56.
Postat av: hp
thank you little johane!

ömt smek /hp
Postad: klockan 16:47:03.
Postat av: Marie
Vill att du ska veta att jag tycker enormt mycket om dej och jag kommer alltid finnas här för dej!
Är så glad att jag har dej, vännen
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0