Helgen var mysig
Vi tog det ganska lugnt hela helgen. Fredagen spenderade vi hemma, myste och njöt av varandra. På lördagen for vi upp över och såg Julian spela Hockey, det är alltid lika kul att se. =) Vi kom hem kl 20 så då slog vi på tv:n bänkade oss framför melodifestivalen hela familjen (utom Tindra som sov sött i sin säng) och åt gott och myste. Gillar inte melodifestivalen sådär tokmycket, men Luuk och Gustafsson är helt underbara. Dom gör det värt att se! =) Det enda gången jag vill se sånt där är när det är Eurovision Song Contest.

I söndags fick vi främmande av M & P...trevligt som alltid! En massa planer och prat blev det, nu får vi se vilket hotell det blir. ;-)

Började träna i söndags oxå, gissa om jag hade träningsvärk igår på jobbet. Var nog stelare än alla 90-åringar! Uff va ont det gjorde och när jag dessutom skulle köra ett pass igår kväll igen då kan jag säga att jag hade ONT..fast det är en skön värk den där muskelvärken. Då vet man att man gör något bra för sig själv! =) Så nu är det bara att fortsätta ligga i och köra på! Ska väl inte vara några problem. =)
 
Idag sitter man hemma, var iväg på VC med Adrian som återigen har ont i örat, verkar inte som om pencillinet fick bort basiluskerna. Fast vi fick bara en ny tid till doktorn imorgon, trots att han har så ont. Får se om han klarar det eller om vi måste på akuten ikväll?! Hoppas han inte har superont så vi kan åka till VC imorgon.

Nepp nu ska jag lägga mig på soffan med min goa pojke och mysa! Man får passa på när man får kramas med han! ;-)

Ses....

image35
Det blev en matbild eftersom det strax är dags för lunch....

Publicerad: klockan 11:33:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0