Hur ska jag hinna?
Om en halvtimme kommer far min och hämtar mig och barnen...jag är inte klar, långt ifrån..ändå var det jag som bestämde den här tiden. Tindra sover och den enda som är redo att fara är Adrian. Min 4-åriga son är alltså snabbare än sin mor!! När hände detta?? Jag förstår inte..

Idag ska vi iaf till Morfar och käka påskmiddag, karln jobbar så han kommer lite senare. =) Funderar på att utnyttja situationen och ta ett bad i deras nya badrum. Ett bubbelbad skulle sitta fint nu. =)

Ikväll far vi förmodligen upp till Svärmor och firar påsk och träffar hennes nya karl... Osså ska jag iväg på behandling, Massage... Lär juh bli rätt mysig påskhelg med andra ord.

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!

Pussen...


image44
 

Publicerad: klockan 14:43:57.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:50:24.
Postat av: Andrea
Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!
Postad: klockan 21:18:51.
Postat av: hp
ja råttfärgat är hett..

ömma smek /hp
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0