Lite shopping..
blev det igår iaf och för första gången på en evighet så var jag nog den som var mest less på affärer! Vi gick på Birsta City, fikade lite hela familjen och hade en toppenmysig dag. Kom hem runt 18-tiden, lämnade av barnen och maken och sen frog jag iväg igen och kastade en massa skräp. En halvtimma tog det!!! Sedan in på Birsta igen och träffa M för lite shopping, hittade en kofta och lite underkläder. Drog hem och så kom M & P på besök, alltid lika roligt!! =)

Idag blir läget lugnt tror jag....vi kanske ska iväg en sväng. Får se om man hinner med att handla oxå, skulle behövas. Härligt med lördag iaf!

Nepp nu ska jag gå och pussa på mina kidz.

Publicerad: klockan 10:46:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0