4 nyanser av brunt...
fasiken vilken dag det varit! Jag har haft en kanondag på jobbet, trots allt. Ingen är nöjd över det nya "omplaceringarna" som innebär att jag får tråkgörat... men jag tror det kan bli rätt skojj iaf. Jag ska jobba ihop med Kalle, vi ska hjälpas åt med det allt. Så det innebär att jag kommer ha lite mer arbetsuppgifter än det lät som i början! =) Blir nog bra till sist.. Och blir det inte det kan man juh alltid säga till. ;-)

Jobbade till 19 idag... seg dag, lite folk och sjuk Tindra hem. Jag ville hem...till min lilla tös! Åkte hem på lunchen eftersom jag var tvungen att hämta Adrian på dagis och skjutsa hem honom, Alex kunde inte gå ut med Tindra. Jag förstår honom, för när jag kom hem låg våran dotter på soffan och orkade inte röra sig. Tog tempen som visade 40,3...snabbt i med alvedon...åkte tillbaka till jobbet, hann inte ens äta och var orolig över min gumma. Hon orkar inte så mycket, ska se om det är likadant imorrn isf måste vi nog ringa VC... det går vattkoppor på dagis så det kan vara det som är på gång oxå?!

Skulle vilja se 4 nyanser av brunt igen.. =) Ska ta tag i träningen oxå. Nu är det dags att motionera och träna mera! =) Nån fler som såg puss och kram sverige?? Björn Gustavsson är sååå bra.... =)

Puss!

image91










Publicerad: klockan 23:20:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0