Dåligt uppdaterat = För mycket att göra!
Faktiskt...idag har det varit sjukt mycket att stå i hela långa dagen! Dessutom är jag näst intill utan röst vilket gör det svårt att ringa runt och fixa en massa.
Vi har juh sån tur med allt just nu, bilen ska säljas imorgon och vad händer? Jo då börjar den läka kylarvätska! What?
Åkte in på Mekonomen och fick hjälp av en supertrevlig kille... så nu är det påfyllt men eftersom det läker ur den så måste jag hela tiden fylla på nytt...så det är ingen ide att köra den. Ska iväg med den ikväll till min underbara hjälpsamma morbror som ska fixa den, hoppas på att det är nån slang "bara".

Sedan var vi iväg på Vårdcentralen och fick veta att det Tindra har i ansiktet ÄR Svinkoppor....mycket smittsamt... =/ Så nu blev vi hemma typ en vecka från dagis. *suck* Får hoppas att vi andra slipper det..lär juh inte gå men ändå. =) Väl hemma pratade jag med pappa som är snäll och ska hämta mig och skjutsa oss till sjukhuset, ska på möte och träffa en doktor. Så han ska ta hand om barnen medans! *puh* Det var en lättnad! 

Tvättmaskin som jag trodde vi lyckades laga igår visade sig inte fungera...det går fortfarande inte att tvätta och klädhögen i tvättstugan växer!! 

Så det är min dag idag...hitills...Håll gärna tummarna för att det inte händer nåt mer nu! =) 

image123
Barnen förut idag!! =) 

Publicerad: klockan 14:22:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:35:19.
Postat av: Marie
Ajajaj då... Det var ju inte alls bra. Jag är hemma och är krasslig idag jag =( Har inte heller sovit många timmar i natt.
Postad: klockan 14:49:58.
Postat av: Katta
Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0