Härliga Söndag.
Igår åkte vi på Cirkus, vi tog platser längst fram. Kände oss rätt nöjda när vi gick därifrån, både jag och Alex var nog lite smått chockade över en del akrobatik och särskilt över killen som vred sina armar 360 grader. Helt sjukt! Dåligt med djur dock på denna cirkus, fanns juh bara hundar och hästar! Men helt okej ändå. Efter cirkusen hade vi två supertrötta barn, Tindra somnade i mina armar under slutminutrarna av cirkusen. Så vi tänkte åka hem och grilla, Marie & Per skulle komma och hälsa på men så ändrade vi oss och åkte på Kinaresturang. Det var faktiskt riktigt gott!! =) Barnen åt mycket bra dessutom och det hade nog varken jag eller Alex trott att dom skulle göra, men Tji fick vi! ;-)
Jag och Marie tog en sväng till Ica, jag skulle handla snus åt maken och tandborstar åt barnen. Vad kom jag hem med?? 4 böcker, godis, dricka och kattmat...! Oopps... Glömde det jag skulle ha. Så klantig man kan vara! =)
Köpte en bok som heter "Våga vara", vilken bok för föräldrar att läsa, så mycket bra tips om allt möjligt. Har läst halva boken redan och det finns en hel del att tillämpa här hemma. Så får man juh oxå läsa om vilka fel man gör ...det är inte lätt alla gånger att vara förälder!

Var iväg en sväng förut hela familjen och köpte skor åt barnen. Sitter just nu och väntar på att Alex pappa och Ingrid ska komma hit på besök, dom skulle komma tidigast 12 och senast 14-15 tiden... klockan är nu 16.45.... Jag är hungrig. Tindra är omöjlig att väcka, inge bra alls och det är snart dags att sussa för barnen, anar nästan att dom inte kommer att komma i säng den tid som ska, klockan 19 alltså. *suck*

Ja ja nu ska jag försöka få liv i lillskruttan. Ses!

Publicerad: klockan 16:48:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:08:07.
Postat av: Marie
Haha! skulle köpa snus och tandborstar till barnen. Riktig toppenmamma du ;P När ska du börja köpa ut sprit till dom? När dom är 10?!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0