Hemma från frissan.
Och det gick juh bra..ehh tror jag!? Känns lite ovant att vara mörkhårig, färgade dessutom ögonbrynen lite lätt. Men jag är rätt nöjd mest ovan tror jag! =) Så vi får se om det kanske kommer en bild senare idag?! ;-) Nu måste jag gå och försöka få med mig maken på lite mathandling...frågan är: Kommer jag att lyckas?? =)


Förresten igår när jag gick ner så såg jag klart fotbollsmatchen tillsammans med maken. Han har nog sällan varit nervösare. Till och med jag drogs med när det blev straffar...fy va jobbigt men rätt lag tog hem det. Grattis Manchester United!! =P

Puss!!

image100

Publicerad: klockan 13:10:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:15:10.
Postat av: Lisa
jag vill också bli brunett :)
Postad: klockan 13:33:22.
Postat av: Jannice
Klart du ska lägga upp en bild, vill ju se hur det blev! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0