Hrm...skönt att vara hemma

eftersom jag har 100000 grejjor att göra och Tindra har juh "bara" svinkoppor så hon är pigg och glad idag igen. Vilket innebär att jag kan göra en massa här hemma...!! Idag är Adrian hemma med oss oxå, han kan få lite långhelg han oxå. =)

Idag ska jag fortsätta städa, jag har en hel del att stå i. Ska städa klart tvättstugan, ta itu med resterande delar av huset, till och med skrubben ska bli fin. =) Dessutom har jag juh rabatter och sånt kvar på tomten att fixa lite med.

Får se vad vi hittar på i helgen?! Har lite planer så vi får se om vi kan genomföra nån av dom eller om Alex går på personalfest?!

Skulle behöva åka uppöver med lite saker till Alex mamma och styvpappa. Sedan skulle vi behöva ta ett par vänder till skroten och hem igen så man får undan lite skrot innan vi blir utan bil. =)

Imorgon ska jag jobba iaf...sen får vi se om jag blir ledig 1-2 veckor? Man kan juh alltid hoppas.. ;-) Det blir väl min semester isf. ;-)

Puss!!

Psst...kommer bilder från Adrians avslutning snart!



Publicerad: klockan 10:16:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0