Kom i säng klockan 2 inatt...
urk..va trött jag var imorse!! Vi vek tvätt igår och plockade så vi kom i säng sent. =/ Klockan ringde 7.00...vi snoozade...och snoozade och sov...heeeeela familjen drömde sött, tills vi vaknade i panik och insåg att klockan är halv 8. Barnen skulle vara på dagis om 20 minuter, tur att dom bara ska kläs på och borsta tänderna. Kom dit klockan 8.

Ibland så tror jag på allvar att jag inte ska orka mer...mitt jobb är som en pendel, det pendlar emellan att vara skit skit skit och bra bra bra...idag var det förstnämnda en bra beskrivning av dagen. Efter jobbet får jag en snabbis och träffade min söta vän som fick mig på bättre humör..Tack Gums! Stressade vidare till dagis.. Hem och lagade iordning lite pannkaka. Tindra somnade...typiskt...fick väcka min söta men otroligt trötta dotter och ge henne lite mat. Adrian åt för kung och fosterland...så duktig prins så!! Såg en gammal kompis på Birsta oxå men hann inte prata med henne då min rehab. handledare pratade med mig i telefonen. Trist...

Sitter och väntar på att få prata med svärmor...!! Hoppas hoppas hoppas...vill att hon ska må bra!

Love!






Publicerad: klockan 20:26:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:38:21.
Postat av: Marie
Any time =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0