Morsdag.
Idag har jag umgåtts med barnen och myst! Alex jobbade men så fort han slutat jobbet så hämtade vi honom och sedan blev det dags för lite Glasstårta och mys hemma, hela familjen. =) Var in en sväng på mediamarkt och handlade lite filmer och ett spel till Adrian. Så ikväll blir det myskväll för mig och gubben!!

Imorgon är det jobb igen...har fått reda på hur jag kommer jobba på ett ungefär i juni oxå och jag kan juh inte gnälla. Ska jobba 75%, vilket innebär att varje Måndag jobbar jag ungefär 9.45 - 19, tis-tors 8-15 och sedan varannan fredag är jag ledig. Inga helger! Helt underbart schema, hoppas det håller i sig nästkommande månader oxå!! =)

Två bilder från helgen... 
 
image116
Vi är på promenad och Adrian cyklar!

image115
Promenad och Tindra gillar att åka vagn...

Puss!

Publicerad: klockan 19:15:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0