Rise and shine!
Idag är det torsdag och två jobbdagar kvar för mig på denna arbetsvecka. Ska bli skönt att jobba vardagar bara sen. Somnade rätt sent igår och klockan 7.05 imorse slog mina små upp sina underbara ögon, Rise and shine! Tindra är fortfarande sjuk,  vilket resulterade i att det blev sen kväll igår. Hon hade väldigt hög feber, 40.5 grader!! Alvedon, min kära vän! Hon gnydde i sömnen och det brändes verkligen när man tog i henne... Min stackars söta. 

Imorse hade hon dock mindre feber, men börjar ana att den är på väg att stiga igen då hon är lite mer ledsen nu igen. Inga prickar ännu, borde väl dykt upp nu om det är vattkoppor?! Tyckte jag läste det iaf. 

Nu tänkte jag ta ner tösa och försöka få i henne nåt att äta...hon åt inte på hela dagen igår, drack gjorde hon däremot..så det får man vara glad för iaf! Sedan ska jag försöka hinna träna ett pass innan jobbet, får se om man hinner?! Annars får det bli till kvällen. 

Dags att äta nåt...!
Pussen!

image92

Publicerad: klockan 10:43:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:12:17.
Postat av: Jannice
Hoppas hon blir bättre snart, finns inget värre än när barna är sjuk och slö =( Hoppas du får en bra dag!
Postad: klockan 18:39:08.
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se
Jobbigt hög feber!
Hoppas hon kryar på sig...
Postad: klockan 09:32:11.
Postat av: Johanna
Skulle göra vad som helst för andra arbetstider, börjar bli riktigt less nu på att vi måste ha barnvakt hit och dit..
Thea till och med frågar vem som ska hämta henne på dagis idag då, så man får lite dåligt samvete =/

Men usch, hoppas hon blir piggare lillfröken! Inge roligt om det är vattkoppor ju :S
Fast det är väl iofs bra om dom kommer nu..
Thea har inte haft det än så jag gruvar mig lite tills dom kommer..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0