Stress morgon...
Vi sov läääänge hela familjen idag, klockan 10.00 vaknade jag i panik och trodde Alex hade försovit sig. Men icke, han började inte förrän kl 10.45. Så han for iväg, stressade lite som vanligt. Jag och barnen låg och drog oss länge, så ringer telefonen, ytterligare en som vill kolla på bilen. Bara att masa sig ur sängen och göra oss redo för att gå och hämta bilen på Alex jobb. Blev lite pannkakor till lunch innan vi drog iväg. Insåg att vi aldrig hinner om vi inte får tag i Alex på nåt sätt, ringde hans jobb medans vi gick, det numret funkade inte. Ringde Marie (inge svar), ringde hem till Marie & Per (inge svar) och till slut ringde jag Per och fick nummer till jobbet, det var tur för annars hade vi ALDRIG hunnit. Skjutsade tillbaka Alex på jobbet och sedan hem till dom som skulle kika på bilen.
Dom skulle fundera... Så vi får se, imorgon kommer en kille från Skellefteå.

Nu tänkte jag ta med mig barnen och åka en sväng....!
Det är sååå varmt och skönt idag och jag njuter i fulla drag....!!!! =)
Puss

Publicerad: klockan 14:44:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:50:59.
Postat av: Marie
Nix... Så jag hade tänkt göra det i dag men det orkar jag nog inte =P Är ledig i morrn så.
Tack själv! Det var riktigt trevligt!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0