Torsdag
Imorse var jag exakt lika hes som igår om inte lite värre. Och då ringer såklart telefonen massor! Först ringer Peter och håller på att skratta ihjäl sig åt min röst och tror att jag driver med honom. Sen ringer min morbror och sen ringer chefen och alla blir lika chockade över min näst intill obefintliga röst. =/ Sedan somnade både jag och Tindra om, sov fram till klockan 13!! *chock* Försöker att väcka Tindra, utan framgång...hon har feber och inte förrän klockan blivit 14.30 får jag liv i henne. Sätter igång med att städa...pratade med svärmor igår om Feng Shui och fick veta vart våra baguer ligger i huset. Så det var bara att sätta igång att städa. =)

Och toaletten nere har nog ALDRIG varit så ren...nånsin! ;-) Tvättstugan är oxå renare plus att vi lyckats få igång tvättmaskinen igen. =) Så nu tvättar jag för fulla muggar!

Bilen är fortfarande kvar dock...Skaka rumpan Apan från skellefteå visade sig vara en stor IDIOT! Bläää.... Snacka om att det finns otrevliga människor!

Näpp ska prata lite med gubben... ses!

Publicerad: klockan 21:25:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0