Vilken mysig helg..
det har varit hitills. Igår hann jag inte med att uppdatera...dåligt! Jag städade och grejjade hela dagen och dessutom hade jag TVÅ små barn som var arga och sura hela tiden. Berodde nog mest på trötthet, tösen sov en stund och när hon vaknade var hon så glad igen! =) Sedan fick vi främmande, Marie & Per kom hit. Så vi åkte och handlade lite och sedan grillade vi! Oj va gott det är med grillat!! Och det luktar juh så gott oxå och somrigt! =)

Idag sov vi länge hela familjen, låg och drog oss länge när vi hade vaknat oxå. Så till Brunch blev det pannkakor. =) Drog iväg på affären och handlade lite middag och lördagsgodis åt barnen. Var bortbjudna ikväll men det blev tyvärr inget med det. Så vi blir hemma och har myskväll istället. Ska se film och gosa hela familjen.

Nu är det bäst jag springer och ser om karln vill ha nån hjälp!!
På återseende! =)


Vilken monstergrill?! =)

Publicerad: klockan 17:07:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0