1:a Advent.
Julen är här.... *nananana*

Vi var juh iväg förut under dagen och kikade lite på Barnens Hus. Där träffade vi oxå tomten och barnen fick fylla i en önskelista som dom fick lägga i säcken hans. Så nu får vi se om dom får vad dom önskar sig? ;-)

Sedan gick vi och kikade på leksaker och barnen visade såklart ALLT dom vill ha. Vi hade det supermysigt, mitt i alla stressande människor gick vi i lugn och ro och njöt. Våra stressdagar kommer så småningom. =P

Nu ska vi  fortsätta plocka ihop här.

Publicerad: klockan 17:47:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:55:30.
Postat av: M o A
hehe ja vi har varit i farten lite här med o grejat. Så var vi iväg o hälsa på S o N en sväng. Dom har gjort om lite o det var jättefint =)

Fint har du med gjort hemma...så vad sade tomten då, fråga han om de fanns några snälla barn? hihi

Kommer du ihåg dina barndoms jular? jag hoppas du har många fina minnen av dom...småtomtarna uppe i skogen....skumt var de med de pyttesmå fotspåren..glömmer jag aldrig.

pussar o kramar till alla er
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0