Ännu ett..
anfall fick jag igår med min j*kla mage. Jag blir superdålig och även idag dagen efter mår jag dåligt, svettningar och illamående. Så vi får se hur det går när man äter mat idag då?! Kan hoppas att jag får behålla den utan magont. Läkarna hann inte hitta felet igår heller då jag fick träffa kirurgen 6 timmar efter anfallet startade, vilket innebär att det hinner gå över. Så jag är inge närmare en lösning, nästa gång jag får ont så ska jag åka upp PÅ EN GÅNG! Får väl hoppas att det går bättre då då, för igår fick vi åka hela familjen då jag absolut inte kan köra, jag kan inte stå upprätt ens. Man kanske måste ta ambulans då?! Jaja...det enda jag vet är att det kommer hända igen. Tyvärr. Nånting är riktigt fel med magen och frågan är om det är gallan?!

Det är iaf min förklaring till dåligt uppdaterande i bloggen. Vi kom hem 22.30 igår kväll med två trötta barn och en mamma som stupade i säng.

Idag hade vi tänkt åka till pappa och Eva och fira Evas födelsedag...men tyvärr kunde vi inte det då min kropp inte vill vara med riktigt. Så jag blir liggande idag igen. Har försökt städa vilket resulterade i att jag sprang mellan sängen och rummen och plockade ihop så mycket jag hann och kunde innan jag höll på att kräkas. Barnen var gulliga och försökte hjälpa mig en stund iaf. Så nu sitter jag här och känner att jag måste ta en dusch...om jag orkar ta mig in!

Svärmor kommer hit ikväll med farbror Julian och hans tjej Natalie och faster Fredrika. Så det blir nog en lugn kväll och kanske lite filmtittande. Tur att dom vet att jag inte ens orkar kliva upp iaf.

Imorgon ska vi försöka åka bort till pappa iaf och Gratta Eva. Jag hoppas jag är bra imorgon igen...
Tråkigt inlägg...men så har vi det idag. =)

Publicerad: klockan 16:12:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:29:14.
Postat av: Mamsen
Ska sända dig lite du vet vad, snart.

Hälsa mina små älsklingar!! =)

Puss puss
Postad: klockan 23:50:17.
Postat av: Johanna
låter inte så skönt med magen.... jag har med problem med min mage...rent helvete :(
Postad: klockan 20:11:37.
Postat av: Johanna
Nej, verkligen inte..man får själv försöka utesluta olika saker.... vilket man borde slippa... de är ju ändå läkare.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0