Äsch då...
idag hade jag tänkt börja klockan 8...men tror ni man hann med sig då? Nix, så idag blir det kort lunch. Ska sluta tidigt imorgon är det tänkt för då ska jag, gubben, Jessica och Daniel till Bodaborg. Kommer säkert bli jätteskoj. =)

Har slängt i mig lite frukost nu och ska ta och sätta igång att jobba och göra lite nytta nu. Slutar klockan 17 idag och då kommer Alex och hämtar mig för han ska iväg och klippa sig. Får se om vi kanske kan åka iväg och kika på kakel efteråt, det skulle jag vilja! =)


Hörs under dagen... Kram!

Publicerad: klockan 09:09:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:21:23.
Postat av: c a s p e l i h n a
Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigt upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!
Postad: klockan 20:21:06.
Postat av: sara
hoppas ni får skoj på bodaborg :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0