Back to work
Nu är man tillbaka till jobbet igen, skönt. Det jobbiga var att vi vaknade klockan 7,54 imorse...barnen skulle vara på dagis 7,40. Så det blev lite stressigt imorse, men det är tur att barnen har ett bra dagis. =)

Lite trött och slut är man allt idag, förmodligen resultatet av dålig sömn i helgen. Men det ska nog gå kanon idag iaf. ;-)
Min gubbe kom förbi här förut och testade lite vinterjackor, så det blir nog Haglöfs till honom. Jag har fortfarande inte bestämt mig. =)

Nepp dags att försöka få i sig lite lunch... ses i eftermiddag. Slutar klockan 14.00 idag, sen ska jag till farbror doktorn.

Ha en härlig vinterdag!
Ciao!

Publicerad: klockan 11:58:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0