Blogginlägg som försvinner..
gissa om man blir less då man skrivit ett långt inlägg om helgen som försvinner?!

Som ni märkt har jag inte skrivit mycket i helgen. Det beror endast på att jag varit sjuk och därför inte haft ork. Igår kväll föll jag i någon märklig dvala. Jag fick någon släng av magsjuka med lite magkatarr och därpå en nypa illamående och återkommande feberkänningar. Visst låter det härligt? Jag kunde inte gå rak, kröp i fosterställning till toaletten och hoppades att det skulle gå över. Idag har jag försökt göra behövliga saker såsom tvätta, plocka undan i köket osv... men så fort jag kliver upp ur soffan så blir det hela havet stormar i huvudet, svetten rinner om mig och jag rusar till soffan och lägger mig en stund innan jag får för mig att jag "måste" göra nåt igen. Inte så himla kul att vara sjuk.

Annars var helgen helt underbar. Igår vaknade vi av att vår prins väckte oss och berättade att han klätt på sig och städat sitt och Tindras rum. Snacka om överraskning, vi blev så stolta av charmprinsen vår!
Därefter bestämde vi oss för att åka till Drakborgen, där lekte vi och hoppade hela dagen lång. När vi kom hem drog Alex
iväg och spelade badminton med Per. När han återvände hem var jag lam av smärta! Så det blev en tidig kväll igår. Och jag tänker lägga mig nu strax, jag har fruktansvärd huvudvärk...

Så nu ska här mysas med maken en stund innan man slocknar. Hoppas ni får en härlig kväll!!
Kram


Adrian som bebis


Lilla tindragumman...

Publicerad: klockan 22:09:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0