Fel dag..
idag jobbade jag in halva min lunch och kom en halvtimma tidigare imorse eftersom jag skulle iväg till läkaren. Så när jag kommer fram till sjukhuset så och anmäler mig i receptionen så säger dom att det är nästa måndag..klantigt av mig! =) Så jag for tillbaka till jobbet och satte mig på kontoret med Johanna och fixade lite saker där.

Sen vi kom hem har vi lagat lite middag, plockat undan i köket, gått en sväng med dammsugarn och tittat i den nya leksakstidningen som kom. Så nu sitter man och väntar på att gubben ska komma hem, en halvtimme tills han slutar.

Pratade en stund med Jessica oxå och fick höra ett och annat roligt. Jag är så glad för din skull gumman! ;-)

Nej nu ska jag fortsätta kika på sjukhuset...

Publicerad: klockan 19:53:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0