Happy Mom!
Äntligen är jag frisk igen. Imorgon blir det jobb, drog iväg till Ica förut efter att jag hämtat hem barnen. Det blev en hel del handlat, härligt. Så nu har jag helt plötsligt en massa energi över här, funderar på vad jag ska börja ta itu med här hemma? Det finns en hel del ställen att plocka och fixa med här nu.

När ni handlar, handlar ni ekologiskt?? Jag har verkligen börjat handla mer och mer ekologiskt... För någon vecka sedan såg jag och maken ett program med Jamie Oliwer, han visade hur burhöns respektive frigående höns behandlades. Det var hemskt att se! Jag var och är mycket glad över att jag köper ekologiska ägg från frigående höns numera. Men sen tycker jag det är skillnad på smaken oxå!  Usch för hur dom behandlar en del djur.

Nu ska jag gör lite nytta här hemma, först ta och vika ren-tvätten sedan får vi se om jag hinner sätta fart med trappan, det är på tiden att vi får klar den nu. ;-)

Kram

Publicerad: klockan 17:48:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0