Klockan 18.
Klockan har redan hunnit bli 18.03... tiden gick fort idag.
Vi drog iväg förut och hamnade på Boom, där hittade jag lite fina saker som vi köpte med oss. Nu behövs det bara pyntas klart på övervåning och bytas gardiner, sånt har jag inte gjort idag. När vi kom hem började Alex med maten och jag städade och pyntade. Älskar julen och allt mysigt som hör den till.

Så här blev köksfönstret...


Jag tycker det blev så mysigt i köket.

Innan vi for iväg så spelade Alex och Adrian tv-spel så när jag och Tindra väntade så började vi fota lite.. Här kommer min prinsessa...





Tindra har på sig:

Rosa mössa från Helly Hansen
Svart kappa från Proud
Grå tights från Ellos
Rosa skor från H&M


Publicerad: klockan 18:16:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0