Kvällen är här.

Peter var här en stund förut, och jag drog igång med middagen. Det blev Potatis, Gräddsås, Ostfyllda köttfärsbiffar och rödvinbärsgele. Det var jättegott! Så Peter åt här, han skulle upp och kolla på Julians Hockeymatch i Härnösand idag...jag hoppas det gick bra för Julle. =)

Sedan lade jag två trötta barn trots deras protester... dom var supertrötta. Efter mycket om och men sover nu dom båda gott i sina sängar...hoppas det fortsätter så! Hoppas Tindra blir bra nu, lillgumman. Vill inte ha en till vak-natt då hon har ont, det värkte så i mammas och pappas hjärta.

Jag var gullig med min man idag oxå, för mitt i ett av mina favoritprogram, Greys, sprang jag in i köket och slängde ihop en kladdkaka. Han kom till och med in och sa "Men gumman, det har juh börjat"... =) Men han blev så glad när jag kom med kakan sen. Han har precis suttit här bredvid mig och myst med mig, vi kikade lite på bebiskort på barnen som mamma har skickat och pratade minnen.

Men nu känner jag att John B är på väg att ta mig djupt in i drömmarnas land nu.
Väntar post imorrn oxå...hoppas jag!!
Kram!
Over and out!




Publicerad: klockan 23:24:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0